Változtatnál a metodikán? Konstruktív megoldást keresel? Magad vagy a dilemmáiddal? Erre kínálunk egyedi megoldást akkreditált képzésünkkel. Október 22-én két csoporttal indít 60 órás és 60 kreditet érő képzést a Radnóti Színház és a Budapesti Műegyetem Bevezetés az akciómódszerek alkalmazásába 1. – Kihívások a tanteremben, az iskolában címmel.
A képzés célja, hogy a résztvevő pedagógusok eszköztárát olyan módszerekkel bővítsék, amely segít a mindennapi dilemmákat tágabb intézményi és társadalmi kontextusban vizsgálni, és tudják esetenként akciómódszerekkel megoldani azokat.
A tanfolyamon jónéhány akciótechnikát sajátítanak el a tanárok, hogy majd ezeket képesek legyenek a saját szakterületükön alkalmazni akár a tananyag feldolgozása érdekében, akár az osztály- vagy tanári közösségekben felmerülő konfliktusok, dilemmák megértésére és feloldására. A képzés során elsajátított akciótechnikák erősítik a szempontváltás képességét, a kritikai szemléletet, hogy ezáltal a problémák felismerése és artikulálása gördülékenyebb legyen, változásokat tudjon előidézni az egyéni tanítási módszerben és a közösségi együttműködésben.
A tanfolyamot olyan pedagógusoknak ajánljuk, akik a változtatás konstruktív útjait keresik az osztályteremben, a munkahelyükön és azokon túl. Akiket érdekel a kortárs színház világa, és nyitottak arra, hogy az előadások kérdésfeltevéseit saját maguk vonatkozásában is szemléljék, valamint szakmai szerepükkel kapcsolatos dilemmáikon a csoporttal közösen gondolkozzanak.
A képzésről további információ ide kattintva érhető el, a P+R programunkról bővebb tájékoztatás pedig itt olvasható.