Július 18-án adta át a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) az Arany Penge idei díjait.
A Radnóti Színház és a Publicis Groupe Hungary ügynökség közös munkáját, Az utolsó osztálykirándulást kettő elismeréssel, az Arany Pengével (kategória: PR megoldások) és az Ezüst Pengével (kategória: Rendezvényes megoldások), míg a Propaganda Színházat Bronz Pengével (kategória: Integrált megoldások) tüntették ki az idei Arany Penge Fesztiválon.
Az Arany Penge 2000 óta a magyar kreatív szakma ünnepe. A MAKSZ által szervezett fesztivál azt tűzte borotvaéles zászlajára, hogy mindenkori mérceként szolgáljon az itthoni marketing és reklámszakmai közösség számára. Ötletorientált versenyként a szakma kreativitásának mutat tükröt minden évben, azokat a csapatokat díjazza, akik egy-egy kiemelkedő alkotás mögött állnak, és akik így irányt mutatnak egy egész iparágnak.
A Publicis Grope Hungary ügynökséggel az Istentelen ifjúság népszerűsítése kapcsán kezdtünk el közösen dolgozni, ötletelni. Megszülettek a csodás plakátok, amit rádió-spotok és kis videók kísértek, majd az egészet egy szép gesztussal zártuk le, Az utolsó osztálykirándulással. Nyár elején a Hipnózis reklámversenyén több díjat is kapott ez az integrált kampány, az év legjobb ügynöksége díj is a Publicisnél landolt. Most pedig az Arany Pengén kapott méltó díjazást a projekt és Az utolsó osztálykirándulás.
Nagyon köszönjük a Publicis Groupe Hungary csapatának, hogy pro bono dolgozott színházunkért!